کد مطلب:313626 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:184

موفقیت عمل جراحی مغز، در سایه ی توسل به امام رضا و آقا ابوالفضل العباس
حجةالاسلام والمسلمین آقای سید حسین موسوی مازندرانی از علمای حوزه ی علمیه ی قم نوشته اند:

داستان توسل این جانب سید حسین موسوی و پدر و مادرم، برای استشفای



[ صفحه 449]



اخوی جانبازم به نام سید جلال موسوی، در سال 1364 شمسی به حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام از این قرار بوده است: ایشان در جنگ تحمیلی، زمان عملیات بدر 17 / 1 / 1364 به سختی مجروح شدند، به طوری كه مدتی بی هوش شده، و بیناییش را از دست داده بود و قادر به حرف زدن و راه رفتن هم نبود. پدرم در محل خودمان (بابلسر مازندران) ایام دهه ی عاشورا اطعام می كنند. به پدر و مادرم تلفن كردم و گفتم: به آقا ابوالفضل العباس علیه السلام متوسل شوید. خود بنده نیز به امام رؤوف و مهربان حضرت علی بن موسی الرضا - علیه آلاف التحیة و الثناء - و حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام توسل جستم.

پس از توسل، دكتر گفت: ایشان باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و برای این كار امضا هم از ما گرفت تا اگر خدای نكرده حادثه ای رخ داد مسئولیتی نداشته باشد، و اضافه كرد كه، باید اول مغز سر وی جراحی بشود و ممكن است در زیر عمل بمیرد. ولی در اثر توسلات، عمل جراحی با موفقیت انجام شد و او به هوش آمد. پس از آن چشمش را جراحی كردند و در پی آن نیز، جراحیهای پا و دست و غیره انجام گرفت، و خلاصه 12 عمل جراحی در بدن این سید بزرگوار به عمل آمد كه همه ی آنها با موفقیت انجام شد.

اطبا متفقا گفته بودند كه وی تا سه سال از ازدواج ممنوع می باشد، ولی او ازدواج كرد و صاحب فرزند نیز شد! ما همه ی این موفقیت ها را از كرامت امام رضا علیه السلام و عموی بزرگوارش، حضرت باب الحوائج قمر بنی هاشم علیه السلام، می دانیم. نذری هم برای آن دو بزرگوار كرده بودیم كه انجام گرفت.